אדריכלים בצפון – שירה הנדסה

שירה הנדסה אדריכלים בצפון, שירות תכנון אדריכלי ברמה מקצועית גבוהה המבוססת על ניסיון מעשי מגוון בתחום.

הפקת תכניות אדריכליות בהתאם להוראות הרשות המקומית, הנחיות הג"א, נגישות ועוד תקנים שונים.

וכמובן לשביעות רצון הלקוח בהתחשב בדרישותיו ובתקציבו.

אנו מספקים מגוון שירותים – לחץ כאן

התכנון האדריכלי כולל:

מגוון שירותי אדריכלות בצפון: עריכת בקשה להיתר בניה, שינויי תב"ע – תכנון בניין עיר, מתן חוו"ד ע"י אדריכלים, קונסטרוקטורים ויועצים אחרים ברמה המקצועית והגבוהה ביותר,  בשירה הנדסה אדריכלים, עריכת הדמיה תלת מימד 3D המאפשרת סקירה כללית נרחבת וקבלת החלטות בהתאם.

בסיום התכנון פגישה והצגת התכנית מול הלקוח באופן מפורט לשביעות רצונו והגשה אל הרשויות המקומיות לשם קבלת היתר בניה.

לאחר קבלת היתר הבניה עריכת תכניות אדריכליות לעבודה המתארת את הפרויקט לפרטי פרטים וליווי בפיקוח עליון עד לשלב האכלוס.

לתיאום פגישה עם אדריכל בצפון צור קשר עכשיו

שירה הנדסה מספקת שירותי ניהול פרויקטים בבנייה בצפון, שירות מקצועי ויסודי, החוסך לכם זמן וכסף.

פרויקטים לבנייה אינם פשוטים, כל פרויקט מורכב מאינספור פרטים קטנים ופרטים גדולים כאשר לכל אחד יש משמעות כבירה עבור שלמות הפרויקט וביצוע איכותי.

מי מאתנו שלא בנה את ביתו הראשון עדיין לא מבין את רמת הידע והניסיון הנדרשים על מנת להשלים את הפרויקט בצורה טובה. החל משלב התכנון, שלב הקונסטרוקציה, שלב השלב והגמר. בכל אחד מהשלבים הללו נדרש פיקוח וניהול שמומחה בתחום, בעל ניסיון רב שידע להבחין בדברים החשובים שעלולים להתפספס בזמן הביצוע בגלל מהירות, חוסר תשומת לב או ניסיון לחסוך כסף.

חשיבות ההקפדה בשלב התכנון

שלב התכנון של פרויקטים חדשים הינו השלב החשוב ביותר בתהליך הבנייה, תכנון לקוי עלול לגרום לירידה משמעותית בערך התוצאה הסופית שתתקבל, גם אם היא תבוצע בצורה הטובה ביותר. תכנון נכון פירושו לעבור בכמה אופנים על הפרויקט לערוך רשימה של פריטים שחייבים להיות בתוכנית, לוודא שכולם הוכנסו, לערוך תכנונים שונים לחלוטין ולבחור מביניהם את הטוב ביותר, או לשלב בין התוכניות עד לקבלת תוצאה מושלמת שתהיה רצויה ומוקבלת על לב היזם ותהיה מותאם גם לכיסו. חלק מעבודתו של ניהול פרויקטים בבנייה בצפון הוא לבדוק את נושא התקציב ולתקצב בצורה הטובה והמדויקת ביותר מראש כל שלב בתוכנית. לבדוק עלויות חומרים, סך כח אדם נדרש בכל שלב ועוד. כאשר התכנון מתבצע ברמה גבוהה אין ספק שהביצוע שיתקבל יהיה הרבה יותר טוב ומוצלח.

בחירת קבלנים מומלצים ונותני שירות

כאשר אתם עובדים עם חברה מקצועית בתחום ההנדסה בעלת ניסיון רב בתחומה, אתם נהנים משיתופי הפעולה של קבלנים ואנשי מקצוע עם חברת ההנדסה. כאשר אנחנו בחברת שירה הנדסה עוסקים בתחום ניהול פרויקטים בבנייה בצפון לקוחותינו נהנים ממיטב הקבלים ואנשי המקצוע במחירים הטובים ביותר. אנחנו נדאג לכם להצעות המחיר הטובות ביותר לכל פרויקט וכמובן נדאג לבחור עבורכם רק קבלנים ואנשי מקצוע מנוסים ובעלי יחסי אנוש מעולים.

חברת שירה הנדסה תשמח לתת לכם שירות מקצועי , לפרטים: 04-6974008