תכנון בתי יוקרה

תכנון בתי יוקרה היא משימה מאתגרת ודורשת מחשבה מקורית ויצירתית. יש צורך להבין את הסביבה שבה נמצא הבית, ולקלוט את דרישות הלקוחות בצורה מקסימלית ליצור איתם כימיה ותקשורת מצוינת על מנת ליצור יחד פרויקט מרהיב ומיוחד.

תכנון של בתים יוקרתיים דורש השקעה מרובה, בכל הקשור לאסתטיקה, עם שימת לב מיוחדת ושמירה על איכות גבוהה של החומרים, הספקים, וקבלני הביצוע. יש לחשוב כל העת מחוץ לקופסא, וזאת בכדי לספק ללקוחות פתרונות אדריכליים, קונסטרוקטיביים  וטכנולוגיים מעניינים מעבר לסטנדרט העומדים בקצב הקידמה העדכני ביותר.

בשונה מדירות רגילות או בתים קטנים, תכנון של בתי יוקרה מאפשר עיצוב ומשחקים רבים ומגוונים יותר בחלל. בדרך כלל, בתים אלה הם מרווחים מאד ויכולים להכיל שטחים רבים אשר משמשים את האדריכל ליצירה חופשית, בה הוא יכול לבטא את הכישרון שלו. בתהליך העבודה על הפרויקט יש חשיבות לכך שהתוצאה תהיה הרמונית, ,ייחודית, מעניינת אך גם אפשרית לביצוע לקבלנים השונים בתוך מגבלות הזמן והתקציב.

מה חשוב לקחת בחשבון לפני שמתחילים לתכנן בית?

כאשר מתכננים בתי יוקרה, יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים עיקרים:

· מיקום הבית – מהי השכונה בו הבית נמצא, האם אנחנו רוצים שהבית יבלוט יחסית לבתים האחרים או ישמור על מראה צנוע?

· טופוגרפיה – מיקום הבית מבחינה גיאוגרפית, האם הוא קרוב לים? קרוב לעצים? מהם האילוצים מבחינה טופוגרפית שיש לקחת בחשבון? מבנה וסוג הקרקע.

· מהם חלומות הלקוחות – בריכה, גינה גדולה, בוסתן, מרתף, חדר משחקים, חדר קולנוע ביתי ועוד.

· כיווני אור – איפה ממוקמת הכניסה לבית, היכן יהיה הסלון, באיזה אזורים כדאי שיהיו הרבה חלונות והיכן עדיף להמעיט בחלונות?

תחילת התהליך של התכנון הינו הקשבה ללקוח ויצירת קשר אשר מאפשרים ליצור בית יוקרתי מעוצב ונעים המתוכנן לעילא. תהליכי העבודה מתורגמים לתוכניות מדויקות ומקצועיות אשר מאפשרות עבודה מהירה ומדויקת בשטח. בבית יוקרתי רמת התכנון גבוהה מאד, ותשומת הלב לפרטים הקטנים חשובה ביותר.

אם אתם מחפשים תכנון יוקרתי, הגעתם לכתובת הנכונה! חברת שירה הנדסה מובילה שנים רבות, בתחום ניהול ופיקוח על פרויקטים, אנחנו מספקים שירות מלא ושלם תחת קורת גג אחת, עבור כל דרישות הפרויקט לפני ובזמן הבנייה, השירות שלנו כולל, תכנון קונסטרוקציה, תכנון אדריכלי, ניהול פרויקטים ופיקוח בנייה ברמה מקצועית גבוהה מאד, אם ברצונכם לשמוע עוד על בניה יוקרתית, הנכם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 04-6974008 או ליצור איתנו קשר כאן.