מפקחי בניה מומלצים

פרויקט בניה הינו אתגר מורכב, הכולל משימות רבות, קבלת החלטות, השקעה כספית גבוהה, זמן רב ויכולת תיאום בין גורמים רבים. כמו כן נדרש למצוא אנשי מקצוע איכותיים, לייצר מפרטים וטבלאות מפורטות של התכנון ולוודא שהעבודה מתבצעת בצורה הטובה והמדויקת ביותר ועומדת בלוחות זמנים המתוכננים. מפקח בנייה אחראי על התהליך מתחילתו ועד סופו משלב התכנון הרעיוני עד לשלב המסירה ושנת הבדק, וחייב להיות בכל פרט קטן של הפרויקט.

 

מפקח הבנייה עובר על התכניות עם האדריכל, הקונסטרוקטור (מתכנן המבנה) ושאר היועצים השונים, כבר בתחילת התהליך ובודק מהם נקודות אכילס בתהליך והאם יש פרטים אשר עלולים לגרום לסיבוכים או לגרום לבעיות בזמן הבניה. חלק עיקרי מתפקיד מפקח הבנייה הוא בניית מסגרת תקציב לפרויקט, המשימה כוללת פיקוח על המחירים של הספקים השונים, ובדיקה שהחשבוניות אכן תואמות את מה שסוכם מראש. ככל שהתקציב ייבנה בצורה מקצועית ויסודית מראש, כך קיים סיכוי גבוה להימנע מחריגות בתקציב.

 

כאשר לוקחים מפקח בנייה מנוסה ומקצועי, הוא מונע תקלות רבות ושומר על כך שהלקוח יכול להיות בראש שקט בזמן הבנייה מתוך ידיעה שיש מי ששם לב לכל הפרטים הקטנים, עולה על טעויות ומקפיד על איכות הבנייה.

 

חלק בלתי נפרד מתפקיד מפקח הבניה הוא מעקב ורישום של שלבי העבודה השונים, באמצעות דו"חות אלה  ניתן לספק דיווחים שוטפים ללקוח, להתריע על בעיות שונות, סיכונים בשטח או במידה ויש חריגה בעמידה בלוחות זמנים. מלבד זאת מפקח הבניה אחראי על כל נושא התשלום לבעלי המקצוע.

 

תחום פיקוח הבנייה בישראל פרוץ, ולא נדרשת תעודה או הסמכה כלשהי על מנת להיות מפקח בנייה. למעשה, כל אדם יכול להפוך להיות מפקח בנייה. לכן יש חשיבות גדולה למצוא מפקחי בניה מומלצים, מפקחים עם ניסיון רב ובעלי הכשרה מתאימה (מהנדס, הנדסאי, איש בקרת איכות וכו').

 

אם אתם מחפשים מפקח בניה מומלץ בצפון, שירה הנדסה היא הפתרון המנצח עבורכם, אנחנו מספקים מענה מלא ושלם לכל הדרישות שלכם לפני ובזמן הבנייה, השירות שלנו כולל, פיקוח בנייה ברמה מקצועית גבוהה מאד עם ניסיון של שנים רבות, אם ברצונכם לשמוע עוד על פיקוח בנייה הנכם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 04-6974008 או ליצור איתנו קשר כאן.