ניהול ופיקוח בניה מוסדית ציבורית

ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה הינו תהליך מורכב, הכולל בתוכו תכנון מפורט מראש, תאום קפדני בין כל אנשי המקצוע, קבלה של כל ההיתרים הנחוצים לפני הפרויקט ובמהלכו, הגדרת של לוחות זמנים ועמידה בהם, חלוקה נכונה של התקציב, ניהול כל השלבים של הביצוע, בקרת איכות על טיב העבודה והחומרים ופיקוח מדוקדק על קבלני משנה. רק בצורה מסודרת ומקצועית ניתן לנהל פרויקט על מנת שהוא יבוצע על הצד הטוב ביותר, על מנת  לקבל מבנה שנבנה עם כל ההיתרים הדרושים, תוך מינימום של דאגה מצד היזם שהזמין את העבודה.

ניהול ופיקוח בניה מוסדית ציבורית, שונה לחלוטין מפיקוח בניה רגיל בסקטור הפרטי, מפני בפרויקטים מסוג זה נדרשות יכולות אחרות מצד החברה המנהלת. פעמים רבות, הפרויקטים הינם גדולים יותר מבחינה תקציבית, נדרש מספר רב יותר של אישורים מגופים שונים, כאשר מדובר בבניה ציבורית.(לדוגמא – כאשר בונים בית ספר או בית חולים, ישנם חוקים רבים ובירוקרטיה בתחום הבטיחות והנגישות). ולשם כך דרושה חברת ניהול עם ניסיון רב בתחום של ניהול פרויקטים בבניה מוסדית וציבורית.

מהם היתרונות של חברת ניהול ופיקוח פרויקטים של בניה ציבורית?

  • הניהול והפיקוח על ידי חברה מקצועית המתמחה בנושא כוללת סיוע ללקוח בבחירתם של קבלני משנה מקצועיים ואיכותיים, עזרה בעיגון הסכמי התקשרות מול כל קבלן, ומתן שירות של חישוב כמויות מדויק לצורך ביצוע כל עבודות הבניה.
  • פיקוח יומיומי באתר הבנייה ואיתור ליקויים ובעיות. פיקוח צמוד עוזר מאפשר ליזם לפתור את הבעיות ובכך לחסוך זמן וכסף רב.
  • בשנים האחרונות אנו נתקלים כל העת בתופעה של תאונות עבודה וליקויים חמורים באתרי בניה רבים, באמצעות חברת פיקוח בניה מוסדית ציבורית, ניתן למנוע כמעט לחלוטין תאונות עבודה.
  • חברת ניהול ופיקוח מחזיקה צוות מהנדסים אשר יכולים לתת פתרונות הנדסיים בזמן אמת כאשר זקוקים לפתרון טכני בשטח.
  • באמצעות חברת ניהול מקצועית ניתן לוודא שהחומרים בהם משתמשים לבנייה הינם איכותיים ועומדים בכל התקנים הדרושים.
  • חברה בעלת ניסיון, מכירה היטב את כל החוקים והתקנות של בניה ציבורית, כך שהפרויקט מתבצע בצורה חלקה ומהירה ללא תקלות ובעיות בירוקרטיות.

חברת שירה הנדסה מובילה שנים רבות, בתחום ניהול ופיקוח על פרויקטים, אנחנו מספקים פתרונות של 360 מעלות עבור כל דרישות הפרויקט לפני ובזמן הבנייה, השירות שלנו כולל, תכנון קונסטרוקציה, תכנון אדריכלי, ניהול פרויקטים ופיקוח בנייה ברמה מקצועית גבוהה מאד, אם ברצונכם לשמוע עוד על ניהול ופיקוח במגזר הציבורי, הנכם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 04-6974008 או ליצור איתנו קשר כאן.